Ja du kan hata hur mycket du vill, jag vet att det finns ingen som kan fucka med mina skills

Herregud vilken dag, jag är helt slut! Som ni vet så fyllde min mamma år igår, så idag behövde hon och Staffan ta det lite lungt (sent igår ;) )

Då skulle jag och Meya hänga med mormor och handla några saker. Först gick vi till gränby och handlade på clas ohlson (!) sen tog vi bussen till stan för att hämta ut något på apoteket. Efter det bussen vidare till ikea, stressade runt där. Och slutligen till stan för att byta buss och åka hem igen.
Hade hellre gjort som min kära "storebror" och vart hemma och kollat på disney hela dagen :) 

Till exempel lejonkungen som han kollade på :)
//Moa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0