Det är inte hårt, det är inte svårt

Det var en konsert i aulan idag. Hela skolan var samlad där och det var 4 killar som spelade. Hudvud aristen eller vad man säger rappade, låtarna var riktigt bra och desutom så var han skit skön och snackade med publiken! Han ville att folk skulle komma upp på sceen och i början var det bara typ jag, Paulha, Jasmina, Elisa, Ebru, Carro, Farah och någon mer. Och ca 300 elerver sitter och kollar haha, men det va kul :) Fast sen kom det upp fler.

Det blev ingen media så jag fick sluta några timmar tidigare :) Så då va jag och några andra på en lekpark och solade tills jag skulle hämta syrran, härligt!

Dålig bild men det var mörkt därinne :/

Älsklingen Paulha och jag :*
//Moa♥


Kommentarer
Postat av: sara

sv- Ja, det tycker jag :*

2012-04-19 @ 18:13:34
URL: http://sarawallin.blogg.se/
Postat av: alicia

moa dom har oxå varit i våran skola

2012-04-24 @ 17:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0