Påsk pyntning

Nu har jag och mamma städat lägenheten och påsk pyntat. Det är väl idag alla små barn går påskkärring? Jag kommer ihåg när jag var liten och gjorde det med alla mina dagis kompisar. Vi gick alltid med en vuxen då för vi var för små för att gå över gatan själva. Haha, åh vad jag saknar den tiden! Jag saknar alla vänner som jag satt ihop med när jag var liten och knappt pratar med längre :(

Snart ska jag äta lunch och fixa mig för sen ska jag träffa Daniel och Paulha. Vi får se om det blir någon mer :)

Bög tuppen som vi brukar kalla den, fast det är ju lite mer av en transa?


Det här är bilder från förra året men jag tycker inte att det spelar någon roll eftersom det ser exakt likadant ut nu. Det känns bara onödigt att ta nya bilder för det orkar jag inte ;)
//Moa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0