Stockholm med mamma

Nu är jag hemma igen från Stockholm och är helt slut! Mamma och jag åkte runt 8 och så åkte vi hem vid 19.30 ungefär för att sen äta sushi i Uppsala :) Vi gick hem från stan och skrattade typ hela vägen så jag fick ont i magen!
En rolig sak som hände på sushi resturangen var att han som serverade oss bjöd mig på min cola haha ;) Vad gulligt va :)

Jag har kollat på olika kavajer jätte länge men har inte köpt någon för jag har inte vetat när jag ska ha den, det gör jag fortfarande inte, men den var fin :) Den kommer iaf från H&M och kostade 299 kr

Pilot brillor från H&M för 49 kr

En tröja från ginatricot för 199 kr

Örhängen från Indiska på rea för 59 kr

Det var faktiskt väldigt lite shopping jämfört med vad det brukar vara. Men jag ska ju tillbax på fredag :)
//Moa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0