They say what goes up must come down. But don't let me fall

Min morgon startade med att internet inte funkade :/  Jag hatar när det blir såna problem och man vet inte vad man ska göra!  Så det blev att ringa Staffan haha ;) När det inte funkar är det han man ska ringa. Så nu funkar det vilket jag är väldigt tacksam för!
Just nu sitter jag och äter frukost när jag egentligen skulle äta lunch ;) Och så smsar jag med Sara som jag ska träffa idag :D Vi har inte bestämt vad vi ska göra men vi kommer på något.

Puss puss :*
//Moa♥


Kommentarer
Postat av: Adhd och depression, samt hobby fotograf

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

2012-04-03 @ 12:55:25
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv-tack, ska du säga snyggo ;*

2012-04-03 @ 14:43:56
URL: http://sarawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0