Unless you have something sense to say, don't say anything at all

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag har haft en lång dag fast ändå riktigt bra för att vara måndag! Hälften av klassen var i Graneberg (jag ska dit på fredag) så t.ex på matten så var vi bara 4 personer? Så vi snackade musik med matteläraren istället, rätt så soft tycker jag ;) Och typ hela dagen flöt på så och sen när skolan slutade så var jag ute i det fina vädret med fina människor!

Imorgon ska jag upp klockan fem?! Jag och Carro ska nämligen till Paulha halv sju. Varför får ni inte veta hehe ;) Kanske senare...

//Moa♥


Kommentarer
Postat av: Sofia Sandvik ♥

Shit, vad fint hår du har!

2012-04-24 @ 18:54:03
URL: http://sofiasandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0