This time won't you save me? Baby I can feel myself givin' up

Vilken härlig skol dag ändå! Jag tror inte jag har skrattat så mycket på jätte länge. Niclas kom ju till skolan och så kom även min gammla klass kompis Casper dit. Dom där två asså ;) Det skulle inte förvåna mig om jag hade fått magrutor så mycket som jag har skrattat, haha!

Efter skolan hämtade jag ju Meya, ska även göra det imorgon tydligen -_- Inte alls sugen på det, det har sina nackdelar att vara 9 år äldre...

Kolla vad brun skitungen har blivit! Det är knappt så man känner igen honom :O
//Moa♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bajsbrun! Har han kvar sina vita "fläckar" i ansiktet som han varit så bekymrad över hela resan haha?? :P

2012-04-13 @ 20:27:43
URL: http://everythingaboutalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0