Film mys med Sara

Jag kom nyss hem och snart blir det tacos :D Det är riktigt gott och eftersom vi inte äter det så ofta så blir det till att frossa!

Jag var som sagt hos Sara tidigare idag. Vi såg på en film som heter Drive. Den var bra men riktigt blodig måste jag säga! Action filmer brukar ju oftast vara så att man skjuter någon, personen rammlar omkull eller nåt och det kommer lite blod på tröjan (iaf dom flesta jag har sett) Men i den här hade dom mycket ketchup ;) Fast den var bra, lite seg bara och sen sög slutet för att det blev inte som jag ville... Men det ska jag inte berätta för er som vill se filmen.


Men vad gör det att filmen var seg när den här snygga killen är huvudperson ;)
//Moa♥


Kommentarer
Postat av: Moa & Karro

sv: Tack så mycket, detsamma! :)

2012-04-15 @ 11:58:54
URL: http://moakarrofotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0