Ni gör min dag

Paulha och Carro gick just hem. Vi har suttit hemma hos mig, kollat på TV och kollat upp lite saker kring en grej som vi kanske ska börja på hemlis än så länge tills jag vet hur det ligger till.

Tidigare idag så var jag på gränby med Paulha, Carro, Ebru, Jasmina och Elisa. Vi låg i en soffa utomhus och chillade. Sen stack vi till ett övergivet hus i närheten och planerade att vi skulle ta oss in någon gång i sommar. Haha vi får se hur det blir ;) Härliga människor så det var en härlig dag :D

Vi började föresten måla om vårat klassrum i ROSA! Det kommer bli galet snyggt :D Vi är tydligen den ända klassen som har samma klassrum så pass mycket så vi tänkte fixa till det!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Najs att måla om klassrummet! Rosa dessutom! Vi har världens tråkigaste klassrum.. Haha :)

2012-04-21 @ 12:53:19
URL: http://hannakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0