Dags att hitta någon annan att leka med, jag har tröttnat på att vara din leksak

Om inte jag hade blivit väckt av ett sms klockan elva så hade jag nog sovit hela dagen. Det skulle inte förvåna mig eftersom att jag var väldigt trött igår! Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik. Det är riktigt skönt med påsklov, det behövde jag! Jag gillar att vara ensam hemma på morgonen och slippa en jobbig fyraårning som ska hålla på och va så jobbig... De ända planerna jag har än så länge är att gå och duscha, så det ska jag göra nu :)

Jag älskar att leka med Daniels Iphone. Jag tror nog han har hundra olika bilder på mig, paulha, zulle och massa andra egon ;)
//Moa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0