-

Skrev ju bara ett inlägg igår och det beror på att jag knappt var hemma och jag hade för kul för att bry mig ;)
Efter skolan igår så stack jag, Paulha, Farah och Carro till stan. Vi gick till Piola för att äta middag. Vi alla beställde en varsin pizza, men sen när dom kom in så insåg vi att vi bara hade behövt köpa två och dela på. Dom var verkligen gigantiska, så stora att dom hängde utanför tallriken!

Lite senare åkte vi tillbax till salabacke. Alla skulle hem förutom jag och Paulha. Vi gick och träffade Chrille, va hemma hos mig ett tag tills vi gick och träffade Nicke, Gabbe B, Simon och Pontus. Roliga männsikor alltså :)

Ja ni ser ju hur stora pizzorna va! Grymt goda oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0