Jag försöker inte avslöja dina lögner, det är bara det att du är så dålig på att dölja dom

När Gabbe och Chrille kom sen så gick vi in till affärerna och kollade lite kläder till Chrille för han var shopping sugen. Älskar att vara kompis med killar som är intresserade av kläder! :) Runt fem gick jag, Paulha och Chrille hem i det varma vädret. Senare på kvällen var jag med Paulha, Chrille, Gabbe B, Nicke och Carro. Vi dunkade musik och busade lite ;)

Kolla vilka söta Coca Cola light burkar de delade ut gratis utanför H&M
//Moa♥


Kommentarer
Postat av: Madelene

Vilken fin blogg du har! :)

2012-04-28 @ 11:12:42
URL: http://madelenebrostrom.blogg.se/
Postat av: Amina

Sv: gjorde bara över en ficka så det räckte. Ska börja så och nästa gång jag åker till stockholm ska jag köpa fler och dekorera en ficka också :)

2012-04-28 @ 17:47:58
URL: http://aminaamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0