Om ni ser jordgubbsmannen, håll er borta!

Dagen i Stockholm har varit så otroligt bäst! På tåget på hemvägen skrattade jag så mycket att jag fick tårar i ögonen ;)

Men en sak som hände som inte var så trevlig! Jag, Sara och Amina var på väg till Taco bar för att äta lunch. Vi gick över hö torget där det stod ett stånd där de sålde bär och frukter. Då ropar en man där och frågar om vi vill ha gratis jordgubbar. Amina säger nej tack, men jag gillar jordgubbar så jag säger att vi kommer tillbaka sen. När vi har ätit och går tillbaka över torget ropar mannen "tjejer, tjejer, kom hit" Vi gick dit och han gav oss en varsin jordgubbe. Han snackade lite med oss och sen ville han att Sara skulle ta en bild på honom men mig och Amina. Så vi ställer oss bredvid honom (Han hade ju trotts allt givit oss jordgubbar så en bild kunde han väl få med oss) Jag står mellan honom och Amina och då känner jag hur hans hand glider ner och stannar vid min rumpa! Jag får panik och vet inte vad jag ska göra, jag vill bara därifrån. Och när jag vänder ryggen mot honom för att gå så slår han mig lite lätt på rumpan :( När vi var utom synhåll från honom så berättade jag för Sara och Amina. De ville gå tillbaka och ge honom en fet höger, haha ;) Men fy fan vad skabbigt! Vet inte varför jag inte gjorde något, antar att jag blev så panik slagen typ. Men tycker att det var obehagligt, han var typ mellan 40 och 50...

Aja, annars så var allt perfekt (förutom den fucking snön som aldrig ger sig!)

Sara och Amina på väg dit, taggade tjejer :)


Sara är inte så där kort, vi står i en rulltrappa ;)


Snygga skor från bikbok som jag och Amina provade, kanske ska köpa ?

Tänk att tre tjejer kan dela på allt det här! Och allt tack vare appen rabble :)

Äckel gubben a.k.a jordgubbs mannen :O Usch!

En skjorta som jag köpte :)


Chailatte från coffehouse by george

Sötnosar :*

Jag dör, vilka skor dom hade på belle shoes! Om jag hade varit typ askungen så hade jag lungt köpt dom där ;)


Ja, som ni märker så gillar vi skor ;) Just dom här såg vi i ett skylt fönster när vi små sprang till centralen.

Den här bilden har ni ju redan sätt, men jag tipsar er att gå in på hollister! För alla killar som jobbar där är grymt snygga. Så det är inte bara kläder man kollar på där inne...

Det var typ allt från Stockholm. Jag köpte en fondation och en top från gina oxå :)
//Moa♥


Kommentarer
Postat av: alba-dance is the way I walk

GLAD PÅSK! :) allt bra? <3

2012-04-07 @ 08:33:52
URL: http://albaa.se/
Postat av: G A B R I E L L A D A F F O U R -

sv; tack så mycket!

Glad påsk! Hur brukar du fira påsken?

2012-04-07 @ 14:36:11
URL: http://gabrielladaffour.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0