Åker imorgon igen

Jag orkade aldrig blogga igår. Man blir ju ganska trött efter att ha åkt bil från klocka 10 till 18.30. Och när jag kom hem så kände jag bara att jag ville komma ut och träffa någon så jag tog en lång promenad med Sara :) Efter det så kollade jag på Your highness med mamma och Staffan och gud vad rolig den är! Jag har sett den förut och jag älskar den. Den kan vara lite för mycket ibland men och andra sidan så är det precis min humor ;)
 
Idag åkte jag till graneberg med Paulha och badade och rökte vattenpipa. Det var ganska kallt i vattnet så vi doppade oss bara en gång, Men då har man ju iaf badat! Lite senare träffade jag Farah en stund. Jag har inte träffat henne på över en månad och det är ju sjukt länge sedan.
 
Men nu måste jag fortsätta packa. Jag ska ju åka till mormor imorgon. Det känns som att jag aldrig får vara hemma. Men det ska bli mysigt. Jag tar med mig datorn och förhoppningsvis så blir det mer uppdatering än vad det var på öland :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0