I think I like who I'm becoming

 Andledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag var både nere pga en sak. Och då kände jag inte för att blogga. Men nu känner jag mig super glad igen haha. Festen i fredags var sjukt rolig och jag lärde känna nya människor och det är alltid trevligt!
 
Nu ska jag gå och göra en macka eller något för jag är riktigt hungrig. Sen ska jag gå och lägga mig så att jag inte sover bort hela dagen imorgon. Skolan börjar ju om fyra dagar. Det är helt sjukt! Alla planer man hade innan sommarlovet. Man tänkte att det här skulle bli det bästa någonsin. Men det blev inte riktigt så..
 

Kommentarer
Postat av: WhoIsThis

jätte fin blogg

2012-08-29 @ 15:22:56
URL: http://www.mondoblog.se/whoisthis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0