Kiss me hard before you go, summertime sadness, I just wanted you to know, that baby you're the best

Mamma och jag sitter just nu i mormors vardagsrum, båda är lika osociala. Jag med datorn i knät och hon med sin mobil. Det sociala livet är nu mera på facebook och inte in real life haha ;) Idag känns det som att det ända vi gjort är att äta. När man kommer till mormor så är det ju alltid fika hit och dit. Men det är inget jag klagar på!
Än så länge så ar vi inga planer på vad vi ska göra imorgon. Men nån dag ska vi iaf till gävle. Det kan bli kul att komma till någon annan stad och shoppa! Som att jag inte gjort det tillräckligt den här sommaren ;)
 
Så här har jag sett ut idag. Långkjol dagen till ära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0