Allt jag vill är att va älskad av dig, är det så mycket begärt?

Äntligen är skoldagen över! Det gick otroligt segt och det kändes som att dagen aldrig skulle ta slut! Jag var så trött att jag gick hem direkt efter skolan. Jag orkade bara inte hitta på något.

En annan sak som var sjukt tråkigt är att varken Chrille, Gabbe B eller Nicke var i skolan idag för de hade kollat på super bowl (amerikans fotboll för er som inte vet). Det håller tydligen på till klockan 6 på morgonen så de skulle vara ganska onödigt för dom att gå i skolan samma dag ;) Anledningen till varför de sitter uppe hela natten för att kolla på en match är för att den inträffar en gång var fjärde år. Haha nu låter det som att jag är värsta proffset men så blir det när man jämt och ständigt hänger med tre amerikans fotbolls spelare! Jag saknade dom iaf :(
//Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0