And I'm gonna miss you like a child misses their blanket

Vilken awesome födelsedag jag har haft! :D
Jag väcktes vid nio med sång, paket och frukost på sängen. Mamma och Staffan hade gjort iordning smothie, bröd med massa olika pålägg, juice, varm choklad och massa annat gott!
Och i present av familjen fick jag

Ett par vita converse
Ett nytt minne till datorn så att den blir snabbare
Ett nytt skal till mobilen med inbyggt batteri

Och till sist typ det bästa av allt ;
Tillåtelse att pierca naveln!! :D Så det ska jag göra inom en snar framtid, jag är ÖVERLYCKLIG!!

På eftermiddagen träffade jag älsklingarna Paulha och Jasmina.
Vi åkte ner på stan, gick runt där och hade det allmänt kul. När jag kom hem fick jag världens middag med hummer, musslor, vitlöksbröd och andra skaldjur. Skit smarrigt tycker jag som älskar skaldjur men det är inte så många som gör det. Till efterrätt fick jag Benn and Jerrys (♥)


//Moa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0