Att se mig själv med någon annan än dig är otänkbart

Jag har nu hämtat min syster som vanligt på torsdagar och sitter i soffan med henne och kollar på Ice age. Den filmen är riktigt rolig tycker jag, fast inget slår ju Shrek ;)
Skolan idag kan jag sammanfatta med ett ord ; KAOS! Nej men svenskan var det iaf. Vi hade vikarie och vikarien var syslöjds läraren som ingen gillar. Dessutom var en gammal klass kompis (Casper) och hälsade på. Så vi jävlades lite med läraren och vi låtsades att Casper gick i vår klass, och ja det var sjukt kul! Jag menar, man måste ju få vara lite barnslig ibland ;)
Våran sista lektion var media så jag, Paulha och Jasmina fortsatte med våran film. Det var grymt roligt och jag längtar tills den är klar! :)
//Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0