Denna staden är död, låt oss måla den röd, låt oss måla den blå, vi är bättre än grå

Onsdagen den tjugonionde februari tvåtusentolv klockan kvart över fyra. Då jävlar smäller det! Eller smäller gör det för hoppningsvis inte men ont kommer det göra. För er som inte förstod så är det idag jag ska pierca naveln :) Jag kommer ta bussen till stan efter skolan och träffa mamma. Och sedan går vi till darkwell.

Idag har jag sovmorgon så jag sitter fortfarande hemma. Tänk, jag sov till halv åtta :) Och sen visste jag vad jag skulle ha på mig så då slapp jag sitta framför garderoben i timmar ;)

Jag har dragit ut min säng så den är dubbelt så stor. Det är otroligt skönt att sova i en stor säng, men lite ensamt :(
//Moa♥


Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: :C



Lycka till med Piercingen! :D Vilket smycke ska du välja? Alltså när du tar piercingen :) ? Lägg upp bild sen :D

2012-02-29 @ 11:14:18
URL: http://barakklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0