Det här är ingen hjältesaga, inte legendarisk, inte kriminellt men inte heller lagligt

Snart blir det alla hjärtans dag middag med mamma och syrran. Staffan jobbar så han är inte hemma och äter med oss. Det blir soppa men sen till efterätt blir det jordgubbar och choklad :) ytterst gott!!!
Annars har jag inte tänkt så mycket på att det är alla hjärtans dag för det har inte hänt något speciellt. Det ända var att det var en kille som ville ha en alla hjärtans dag kram av mig och Paulha när vi var på väg till Jasmina.
Men det fick han tyvärr inte ;)
Haha jag var lite smått sur på den här bilden, det roliga är att jag inte har någon aning om varför ;)
//Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0