Det var på den tiden då jag var din ängel och du var min prins

Nu är jag hemma igen och det var skit kul på stan :) Det var jag, Paulha, Jasmina och Ebru som åkte dit. Vi skulle leta kläder till Jasmina som hon kunde ha på hennes fest som hon ska ha nästa helg :) Jag är sjukt taggad! På new yorker hittade vi iaf lite grejer och hon va sjukt snygg i kläderna! Jag köpte även ett vitt linne där som kommer bli jätte fint till sommaren :D Gosh vad jag LÄNGTAR! Vi har riktigt stora planer till sommar lovet och det kommer bli den bästa sommaren någonsin!!!!
Sen gick vi in på darkwell och kollade piercingar :D

//Moa♥


Kommentarer
Postat av: Hannah och Bella

Tack:)

Håller med!

2012-02-20 @ 20:34:38
URL: http://zolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0