Du ser på mig, älskling, och undrar vart jag var igår

Jag ber om ursäkt till dom jag var med idag men jag måste bara säga det att. Fy fan vad tråkigt jag har haft idag! Eller först var det väl okej. Chrille kom hem till mig och väntade på att jag skulle sminka mig och lite sånt. Sen gick vi till torget och träffade Gabbe och Niclas. Killarna var hungriga så vi gick till donken för att de skulle äta där, sen gick vi aldrig. Pontus kom efter ett tag och vi satt där i över två timmar. Jag gick hem vid fem för att jag inte orkade längre :/ Jag hatar att donken luffa. Vi har gjort det allderles för mycket. Det var skillnad i vintras, men nu var det ju varmt ute!
Aja, man måste ju ha tråkigt för att kunna ha kul ;)

//Moa♥


Kommentarer
Postat av: mikaela

sv:ja!:)

2012-02-21 @ 19:23:55
URL: http://duvethonmikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

true words!

2012-02-21 @ 19:37:06
URL: http://aileenalami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0