Forever young, I wana be forever young

Nu har man hål i magen då ;) Haha men shit vad nervös jag var! När jag och mamma gick in på darkwell så var jag skit nervös och hade lite små panik. Men killarna som jobbade där var jätte snälla och duktiga. När en av dom berättade hur han skulle göra så kändes det mycket bättre. Och sen när jag låg i den här stolen och han hade någon tång som skulle dra ut huden eller va fan det va, så stack han igenom nålen och det gick otroligt fort! Jag hann knappt känna någon smärta och det kändes jätte bra. Men jag tror att det jobbigaste kommer nu när jag måste hålla på att tvätta och göra rent morgon och kväll. Jag vill ju inte få infektion så det är bara att göra det ;)

Nu väntar jag på att Paulha ska smsa. Jag ska träffa henne på gränby men jag kan inte säga vad vi ska göra. Det är hemligt ;)

Bild från idag :) Och jag lovar att bild på piercingen kommer upp sen men just nu är det ett plåster över som jag inte ska röra och så är det svullet. Alltså inte så snyggt ;)
//Moa♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; tack! Åhh, du får visa bild ;)<3

2012-02-29 @ 20:43:26
URL: http://sarawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0