Hjältarna försvann för länge sen, och jag lovar, de kommer inte tillbaks igen

Ikväll så åker vi hem till Uppsala igen. Om jag ska vara ärlig så längtar jag för jag har inte haf det så värst kul här :/ Men å andra sidan har det har varit skönt att ta det lungt . Tro det eller ej men jag ser faktiskt fram emot att sportlovet ska ta slut. Anledningen till det är att på onsdag ska jag pierca naveln ( :D ) och nästa lördag blir det fest. Jag längtar som fan efter det. Det är ju Jasminas fest så det kan inte bli något annat än awesome eftersom hon är en brud som vet hur man festar ;)

Nu ska väl jag och sötnosen Merlin gå ner och äta lunch
//Moa♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Haha, ja det blir man verkligen :)

2012-02-25 @ 12:21:57
URL: http://flikkebaarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0