If you are sexy and you know it, grab my ass

Nu sitter jag troligen på ett tåg påväg mot Sthlm :D När jag skrev det här inlägget så var jag iaf sjukt taggad och det är jag troligen fortfarande. Mamma och jag brukar åka till Sthlm varje lov för att shoppa och vi brukar vara där en heldag. Jag tycker verkligen om den *traditionen* eftersom jag inte är med min mamma så ofta. Så det här är en stund då bara vi är med varandra :) Och sen är det alltid bra att åka och shoppa med mamma för det kan ju hända att jag hittar något jätte snyggt som mamma hemskt gärna vill köpa till mig, hehe ;)

//Moa♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv; awwe, tack det samma! :) <3

2012-02-22 @ 14:20:23
URL: http://lovejojo.blogg.se/
Postat av: A.

Svar: Ja, du kommer troligtvis få tillgång till att beställa klasströjor med din klass när ni går i 9:an. :)

2012-02-22 @ 18:16:18
URL: http://sadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0