Jag står för varenda rad jag sagt, därför kommer jag alltid vara äckligt äkta

Jag hann aldrig blogga imorse för vi skulle tydligen åka tidigare än jag trodde. Här ligger jag i mitt rum och så kommer Staffan in och säger att vi ska åka om 45 minuter, jag hade lixom precis vaknat :O

Vi skulle till sigtuna för att fira en släkting som fyller 60 år. När vi skulle åka dit så körde vi på en cyklist. Man blev ju lite chockad när mamma typ tvär bromsa och en kille i 25 års åldern ramlade av cykeln. Han hade typ lyssnat på musik och inte sätt sig för när han svängde ut på gatan...Han var oskadd men cykeln var helt förstörd.
Men förutom det så har det varit trevligt idag. Det var kul att träffa tre av mina kusiner som man nästan aldrig ser längre eftersom de har flyttat till Stockholm, Linnköping och Malmö.

//Moa♥


Kommentarer
Postat av: teresa'

sv; aaaa! :)

2012-02-26 @ 19:29:32
URL: http://teresae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0