Jag vill aldrig släppa taget, bara få va i din närhet, kyssa dig på munnen och bara ge dig all min kärlek

Kom precis hem efter en dryg skoldag. Härligt att den är över iaf! Nu sitter jag och kollar på dubell liv med snyggaste Charlie Gustafsson (♥) Jag dööör vad snygg han är!! Fast utseende är ju inte allt och det hoppas jag att alla människor kan inse så småning om. Men det skadar iaf inte ;)

Senare ikväll drar jag mig iväg mot dansen. Elin var i skolan idag och jag har mordhotat henne om hon inte kommer! Haha nej men jag vet att hon kommer för hon ville träffa mig innan :)
Lite viktig information så där som jag tänkte att ni ville veta, haha ;)
Sommar!!! ♥
//Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0