Öppnar du den där dörren och tar på dig skorna så måste jag ta sönder dig, mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

Nej jag åker inte med och badar. Jag känner mig inte alls sugen på det :/ Desutom är det så fint väder ute så jag vill hellre vara ute och njuta av solen :) Bada det tänker jag göra på sommaren, eller kanske till och med på våren ;)

Just nu står jag vid diskbänken och äter lunch ;) Lite udda kanske men jag orkar inte gå och sätta mig vid köks bordet, det känns mycket mer lonley, haha ;) Jag kanske borde bjuda hem någon som kan göra mig sällskap...

//Moa♥


Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

ahha ja ;D men det bästa är val att dom passar till allt ändå ;D

2012-02-21 @ 13:08:51
URL: http://hkansson.blogg.se/
Postat av: THERESE LIN

Svar: jo det är bra med mig med:) Älskar ditt hår!

2012-02-21 @ 13:27:06
URL: http://thereselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0