Shit vilken kattityd, men jag skådar din charm och din vackra hy

Shit vad trött jag kände mig helt plötsligt :O Men det kanske inte är så konstigt när man har sovit länge i över en vecka och sen helt plötsligt ska man gå upp klockan 6 och sedan sitta vid en skolbänk några timmar senare.
Sista lektionen var NO och det var likamed KAOS! Man kan väl säga att vi inte var på humör för att jobba utan mer för att snacka ;) Tyckte nästan lite synd om våran lärare som stod där framme och skrek utan att någon lyssnade. Skärpning här tack!

Efter skolan var jag med Paulha. Vi gick till max och köpte en lyxshake. Jag kan faktiskt försvara mig med att jag inte har druckit en sådan sen i sommras. Paulha och Elisa skulle till gränby vid fem och träffa några så jag hängde med och var där ett litet tag. Men sen var det street dance så då gick jag dit. Vi håller på att träna inför vår föreställningen och jag säger bara ; det kommer bli AWESOME!!!


Jag och älsklings tjejerna Paulha, Jasmina och Carro ♥
//Moa♥

Kommentarer
Postat av: nicole- skånsk knasig tjej ♥

sjukt söt bild :)



svar:oj,haha trodde typ du vart 96 :)

vart bor du då? :D

2012-02-27 @ 21:23:41
URL: http://nikkkiis.blogg.se/
Postat av: nicole- skånsk knasig tjej ♥

okej, jag bor i skåne :D

2012-02-27 @ 21:38:32
URL: http://nikkkiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0