Jag står här helt ensam utanför din dörr, mitt hjärta skriker, önskar allting kunde va som förr

Jag har precis ätit lunch. Det vart thai soppa med bröd. Riktigt gott :) Nu kan jag äntligen blogga *på riktigt* igen! Jag gillar egentligen inte att mobil blogga för jag stör mig otroligt mycket på att de inläggen inte går att komentera. Jag har sätt att det är många andra som oxå har så, så jag antar att det inte är jag som är reetard utan appen ;)

Just nu sitter jag och smsar med min kära vän Sara. Om jag inte kommer hem för sent imorgon så ska vi träffas då, annars blir det på söndag :)

//Moa♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; ska försöka och det har du inte alls min ängel ! :)<3

2012-02-24 @ 15:08:19
URL: http://sarawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0