Försöker pussla med alla skärvor i vårt känsloliv, försöker känna varje gång att det är meant to be

Jag känner mig så grymt duktig idag! Igår kväll ville Paulha att jag skulle följa med henne ut och springa, så då gjorde jag det. Och jag har inte varit ute och sprungit sedan sommaren 2010 och det var ju ett tag sen! Så man kan nästan säga att det här var första gången jag var ute och sprang. Anledningen till att jag känner mig så duktig är att vi sprang från Paulha ner på stan och upp till Carolina rediviva och sedFan hem igen. *Stolt* Jag är inte direkt den som gillar att springa men för att vara mig så är det jävligt bra. Och så var det ju kul eftersom jag va med min älskade Paulha!!
Trosdag idag, det betyder att jag ska hämta min  syster efter skolan. Hoppas bara att hon är på bra humör....
/
//Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0