Ibland så vill jag bara lägga mig på golvet och skrika, skrika och få allt det jag vill ha tillbaks

Nu sitter jag här på golvet igen och luffar... Men det är så mysigt så jag vill inte flytta på mig. Eller den riktiga förklaringen är att jag ska städa mitt rum och jag sitter här och lyssnar på musik och drar ut på tiden istället ;) Efter som jag har varit sjuk så har jag slängt kläder och annat skit överallt så det ser ut som ett bombnedslag! Dessutom har jag två väskor med kläder i som jag inte har packat upp än :O Det kanske vore smart att ta tag i den saken nu.
//Moa♥

Kommentarer
Postat av: natalie

sv: Känns som att man har slutat i skolan faktiskt.. Mitt lov har gått så långsamt.. Men du.. Glöm inte min frågestund på bloggen, ingen fråga är för dum!!

kRAM!

2012-01-07 @ 14:28:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0