Jag försöker komma över dig, men det är svårt när du är det ända som finns i mitt huvud

Vad skönt det kan vara att va hemma ibland!
Efter skolan var jag med Niclas, Gabbe B, Chrille och så William som har kommit tillbaka till Sverige från turkiet :) Han är tyvärr bara och hälsar på men han flyttar tillbaka i sommar. Vi var iaf ute och jag kan säga att det inte är så smart att ha converse när det är massa snö ute! Jag höll på att frysa fötterna av mig :(

Nu på kvällen har jag bara varit hemma och myst med mamma. Det är inte så ofta jag är med henne eftersom jag aningen är ute eller på mitt rum. Men det är iof så det ska va när man är tonåring, eller hur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0