Jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det finns två beslut, två beslut som kommer förändra mitt liv jag lever nu. Jag är rädd för att det som hände förut ska hända igen, men vill jag verkligen leva med att jag kunde gjort annolunda ? Att jag kunde gjort ett annat val och varit lycklig. Problemet är att jag vet inte vad som kommer göra mig lycklig. Jag har så många frågor som jag själv inte kan svara på. Varför kunde inte allt bara vara som det va? Jag mådde ju bra innan, jag behövde inte veta det där. Nu blev allt bara ännu mer komplicerat än vad det hade behövt va...
Då när mitt liv var perfekt
//Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0