New Year's Eve

Min nyårs afton spenderade jag med Paulha, Carro, Jasmina, Niclas och Chrille. Vi hade riktigt roligt och sen träffade vi Ebru och Elisa vid tolv slaget. Det blev tillslut så att jag, Jasmina och Carro sov hos Paulha :) Vi somnade klockan 8 på morgonen, då hade Paulhas små syskon redan gått upp ;) Tyvärr så var jag fortfarande lite sjuk och har nu blivit ännu sjukare (inte för att jag är förvånad) så ska va hemma ett tag :(
Jag och Paulha
Carro och Paulha
Niclas har kul för sig själv...
I Jasminas hiss
Mycke puss munnar hehe ;)
Snyggingar :*
(bilderna är tagna med Carros kamera)
Av 122 bilder så verkade inte 27 så mycket ;)
//Moa♥

Kommentarer
Postat av: amina

var kommer fin kappa ifrån? den är skiiitfin! :D

2012-01-02 @ 17:35:57
URL: http://aminaamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0