Act like a lady, think like a boss

Jag har legat i sängen och´bara läst bloggar de senaste timmarna. Egentligen hade det kanske varit smartare att sova. Jag får ju en sån huvudvärk när jag är trött och sitter framför datorn.. Jag har ju trotts allt bett mamma om väckning klockan tio ;) För jag får ju verkligen  Panik om jag sover för länge! Förstår inte människor som sover bort hela dagarna. Okej om man är sjuk, deprimerad eller bakis. Men inte annars!
 
Och jag tror även att jag ska åka och bada med ett gäng imorgon. Fast det beror ju helt klart på vädret eftersom vi ska bada i en sjö och inte i något badhus. Man vet ju aldrig när man är i Sverigen lixom.. Men vi håller tummarna för jag älskar ju som sagt att bada!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Hoppas ni får bada :D!
Jag hoppas på första doppet för sommaren i helgen!

sv: Hihi nä det är en katt ^^ men hon är verkligen som en hund ibland haha

Svar: nej det blev tyvärr inte så :/ men ska bort till en kompis stuga snart så då blire att bada!
aha söt va katten iaf, även fast man kanske inte såg så mycket ;)
Moa

2012-07-12 @ 11:40:43
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0