i have never been perfect. But neither have you

Imorgon bär det ju av mot Öland så idag ska vi tvätta och packa. Jag hoppas Verkligen på fint väder för jag har längtat efter att få ligga på stranden och bada i havet. Jag minns den underbara känslan varje gång man åkte in med bilen på tomten där på Öland, åh vad jag längtar!
 
Jag ska även försöka träffa lite vänner eftersom jag troligtvis kommer sticka till mormor direkt efter och inte kommer vara hemma på två veckor. Men det beror helt klart på vädret hur länge vi stannar. Det ärr väl typ allt jag kommer göra idag. Och frächa upp mig lite ska jag oxå göra.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra ekstrand

Åh tack så mycket :) Gillar också mitt hjärta jättemycket, blev förresten de låga skorna som fick stanna kvar i garderoben. Kram!

2012-07-29 @ 17:09:08
URL: http://alexandrasmode.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0