Karma is a bitch. Make sure that bitch is beautiful

Jag insåg precis att jag inte har hunnit blogga idag. Det har för en gångs skull varit fint väder så jag har inte varit hemma alls sen "imorse" (dvs klockan tolv) Jag och några till hade tänkt att vi skulle åka till fjällnora och bada men det blev aldrig så. Jag var istället ute och njöt av vädret med Chrille och Robin som jag inte har träffat på evigheter!
 
Jag håller tummarna på att det ska vara så här fint väder när jag, mamma och syrran åker till Öland! Vi åker till min morbrors stuga på måndag och tror att vi stannar till fredag? Datorn åker iaf med så det lär bli uppdatering :) Jag har varit där varje år sedan jag var liten men just förra året var första gången jag inte var där. Så det ska bli riktigt kul att komma tillbax dit igen!
 
 
Bilder från stugan på Öland

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hej allt bra? :D

2012-07-25 @ 23:18:24
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0