Mot landet!

Imorgon åker jag och ¨Paulha ut på landet! Chrille har en stuga som ligger mellan Öregrund och Östhammar och dit ska vi :) Chrille, Gabbe och Casper är redan där så vi får ju hoppas att dom inte har haft allt för roligt utan oss! Vi åker imorgon efter lunch och så kommer jag hem senast på onsdag. För på torsdag ska jag och mamma till Stockholm. Men jag kommer inte ha med mig någon dator, men mobilen har jag självklart med mig. Så beroende på hur bra teckning det är där ute så får vi se hur mycket jag kommer kunna blogga. Vi ska säkert in till Öregrund så då kommer jag troligen kunna klämma in något inlägg iaf ;)
 
Nu får vi hålla tummarna på att det blir fint väder! För ska jag åka dit så ska jag fanimej bada! Och det kommer nog inte bli så roligt om det spöregnar under hela tiden vi är där. Jag ska försöka att ta så mycket bilder som möjligt och ha skit roligt ska jag oxå ha haha ;) Jag ser verkligen fram emot det här så vi får ju hoppas på det bästa.
 
 
Bild från Gotland ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0