På en öde perrong står en kub i betong, ingen ser vad det står, men den sägs vara fin

Jag har fortfarande inte växlat tillbaka pengarna jag hade med mig till Tallin till svenska pengar. Jag skulle egentligen ha följt med mamma till gränby och fixa det men jag orkade bara inte! Det kändes mycket roligare att träffa Chrille haha ;) Vi träffade Paulha, Ebru och Elisa oxå.
 
Det är så skönt nu på sommaren när man kan sitta ute på kvällen utan att frysa! När jag tänker tillbaka på vintern som var så får jag rysningar! Usch så hemskt det var när man frös dag ut och dag in :( Vill aldrig att sommaren ska ta slut.
 
 
Smutsig spegel... Så här har jag iaf sett ut idag, om det går att se något?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0