Put a condom on my heart, cause he is about to fuck my feelings

Mamma och Staffan har gått till affärn för att handla lite och jag och Meya är kvar i stugan. Så jag tänkte passa på att blogga lite :) Idag ska vi till något som heter blå lagunen. Det är ett ställe där man kan bada och det ska tydligen vara över 20 grader där :D Ser verkligen fram emot att få bada!
 
Tyvärr så är det inte så soligt idag så vi får se hur det blir med brännan. Haha det ända jag tänker på ;) Men jag vill faktiskt försöka bli lite brun, det har ju varit ett sånt jävla skit väder nu i sommar så det tycker jag att vi alla svenskar förtjänar! 
Annars så ska det vara 28 grader i Visby imorgon så vi tänkte ta oss in dit. Konstigt nog ska det bara vara runt 20 grader här i Fårösund. Så det känns ganska värt att åka en timme om man får det 8 grader varmare!
 
En google bild på blå lagunen. Om det är så här det ser ut så känns det inte så dumt att åka dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0