Russian roulet is not the same without a gun

Min onsdag har jag spenderat på stan med Paulha, Elisa och Ebru. Vi chillade i stadsparken och sen träffade vi Ali. Nu förtiden är jag nästan aldrig på stan och shoppar. Vad är det med mig?! Haha nej men det är faktiskt bra att jag inte shoppar så mycket för jag ska ju till Stockholm mins tre gånger i sommar! Så det kan behövas lite pengar haha ;)
 
Iallafall, sen när jag skulle gå hem så blev det så sjukt varmt! Och jag som har mörka jeans och stickad tröja på mig.. Det var liiiite för varmt :(
Jag redigerade om den här bilden och tycker att den blev mycket finare än som den såg ut när jag la upp den tidigare, eller vad tycker ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0