Senaste tiden

Jag har ju inte hunnit blogga på flera dagar :O Men det blir lite svårt att passa in att blogga när vi åker iväg tidigt på morgonen, kommer hem vid middagen och sen sitter vi ute resten av kvällen. Men jag har haft det riktigt härligt här på Gotland!
 
I onsdags var vi på knejppbyn. Ett sommarland med karuseller och vattenland. Karusellerna var mer för småbarn men vattenlandet var sjukt roligt! Jag och mamma sprang runt där som galningar och åkte olika vatten rutchbanor. Även Staffan och jag testade några riktigt läskiga grejer ;)
 
Igår var vi i Visby och shoppade. Jag hittade lite grejer på H&M som jag får visa sen :) Jag hittade bla en vit, virkad klänning som jag är helt kär i! 
 
Idag har vi åkt och ätit lunch med mammas jobbarkompis som även är här på Gotland. Det har tyvärr varit ganska dåligt väder idag men det måste ju vara sånna dagar oxå..
 
 
 
 
Översta bilden är från Fårö i måndags och dom andra från Visby igår. Visby är otroligt mysigt och jag skulle gärna ha ett litet hus där! Nära till havet och stan. Fast 2000 kronor från fastlandet :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0