Tatueringar?

Den senaste tiden så har jag intresserat mig mer och mer för tatueringar. Jag tycker att det kan vara grymt snyggt! Men det beror ju helt klart på motivet och placeringen av tatueringen.
 
Jag skulle hemskt gärna vilja skaffa en eller två. Men det är två saker ivägen. För det första så måste jag vänta tills jag blir 18 eftersom jag aldrig skulle få mammas godkännande! Och det andra är att man kommer få ha den där saken på kroppen även när man blir gammal och tantig.  Tänk er en tant med vitt, kort, vågigt hår. Beiga kläder, korallfärgat nagelack, pärlörhängen och tatueringar? Det går bara inte. Fast jävlar vilken häftig mormor man skulle bli haha ;)
 
Megan Fox body tattoos
 
Megan Fox, Johnny Depp, Angelina Jolie, Lil Wayne, Amy Winehouse, David Beckham och John Mayer på bilderna

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv- mycket bättre (;

2012-07-23 @ 01:24:23
URL: http://Saraisabelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0