The bigger the better

Som ni kanske ser så har jag gjort min blogg ännu större än vad den var förut. Så nu kan jag lägga upp större bilder vilket jag tycker är mycket roligare! Eller så kan jag lägga upp flera lagom stora bilder bredvid varandra. Det är lite mer små fix som jag vill göra med bloggen men annars är jag ganska nöjd :)
 
Sara gick precis. Vi var hemma hos mig och jag skulle hjälpa henne med lite grejer. Innan det så var vi på stan. Det var strålande sol när vi åkte men efter ett tag började det ösregna :( Så vi kollade i några affärer men jag kände mig inte alls shopping sugen. Så vi gick och köpte en vanilla fun på Coffehouse by George och tog en promenad hem när det slutade regna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0