Till alla Biber fans och hatare

Nu tror jag att alla som har facebook vet att Justin Biber kommer till Sverige nästa år. Iaf min startsida är bombad med biberlovers och haters. Framförallt tjejer som är helt galna över att dom har fått tag på en biljett eller desperat vill ha en. Och sen har vi ju dom här hatarna som lägger upp bilder där dom bränner biljetter och så. Men jag tycker att det är ganska uppenbart att det inte är riktiga biljetter utan photoshopat?
 
Jag kan varken säga att jag älskar eller hatar den här Justin Biber. När han först blev känd så tyckte jag att han var RIKTIGT dålig. Men nu tror jag att alla måste erkänna att han har blivit riktigt snygg. Och jag måste även erkänna att jag gillar låten Boyfriend.
 
Men grejen är att det är inte Justin Biber man hatar, iaf inte jag. Utan det är alla jävla fans! Dom som är helt galna som tatuerar in hans ansikte och ristar in hans namn. Det är ju sjukt.. Helt ärligt så tror jag att Justin fullständigt skiter i alla haters som "bränner" biljetter och kallar honom bög osv. Det är alla fans som dampar loss.
 
Det jag försöker säga är att, visst du får älska honom hur jävla mycket du vill. Jag bryr mig inte. Men snälla bomba inte min facebook (samma sak gäller fotboll och melodifestivalen, alla har väl för fan en TV?!). Och hata Justin Biber hur mycket ni vill, men ni får ju inte ut något av det. Och ni bombar facebook precis lika mycket som dom andra. Okej att man skriver något om det, med sju statusar om i stort sätt samma sak? Nej, skriv en bok istället..
 
Bilden är INTE gjord av mig. Bilden är HÄR ifrån

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv- haha :* btw: bra skrivit Moa ! <3

2012-07-08 @ 10:56:38
URL: http://Saraisabelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0