Bilderna från fett med kärlek ♥

Nu är det ju över en vecka sedan fett med kärlek men jag tänker lägga upp bilderna iallafall. Jag har ju ansträngt mig med att ta bilder och då ska dom vara till någon nytta oxå ;) Det är tyvärr bara dåliga mobil bilder men det får duga!
Älskade Norlie & KKV! Jag fick sitta på Chrilles axlar ett tag för att se bättre men en vakt sa åt mig...
Gullepluttarna Gabbe och Chrille med lilla Niclas i bakgrunden ;)
Idioterna Carro och Paulha hoppade i polen och  blev utslängda...
När det var dags för Svenska björnstammens konsert så stod vi längst fram. Här över har vi Danni M!
 
 
Svenska björnstammen var grymma! Åke som "huvud sångaren" heter sprang omkring i strumpor, och han verkade lite smått hög ;) Haha nej men dom var så sköna och så natuliga på något sätt!
Dock var det väldigt tråkigt att basen var så hög att man knappt hörde när dom sjöng :(
Vi gjorde ju mer än att kolla på artister och som vissa andra, bada i en av polerna ;) Vi dansade även galet och det var ju nästan det roligaste! Det var allt från fett med kärlek!
//Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0