Har inget annat för mig så vi kör på en LISTA!

VEM
Vem är i rummet med dig? - Ingen, jag sitter helt ensam i mitt rum
Vem önskar du var med dig nu? - Ska snart sova så någon mysig ;)
Vem fick du senast sms av? - Chrille
Vem av dina släktingar står du närmast? - Svårt att säga, när jag var mindre stod jag väldigt nära min kusin och min mormor. Men nu umgås jag inte lika mycket med släkten

Vem ska du träffa idag? - Dagen slutar om mindre än en timme så jag tror inte att jag ska träffa någon mer idag förutom möjligtvis John Blund
Vem ringde du senast? - Paulha
Vem saknar du? - Min älskling Jasmina
Vem festar du helst med? - Mina absolut närmaste vänner
Vem vill du träffa nu? - Jasmina...

VAD
Vad åt du senast? -  Pasta carbonara hemma hos Casper
Vad har du på dig just nu? - Adidas shorts och ett svart linne
Vad hör du just nu? - Musiken från Criminal minds
Vad har du på fötterna? - Strumpor
Vad för sjukdom hade du senast? - Förskylning tror jag?

Vad hände på din första fylla? - Det ska vi inte gå in på tycker jag
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - "Vet ej <3"
Vad ska man göra för att imponera på dig? - Är man kille så ska man kunna dansa, haha nej men jag vet inte riktigt 
Vad för talang har du? - Jag kan skratta otroligt mycket åt något som inte alls är roligt, om man kan kalla det talang?
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Lyssna på musik, eller så ringer jag någon rolig och slutar ha tråkigt
Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Har ingen aning, jag var säker i siggefora med Sara eller något ;)

VAR
Vart går din drömresa?- New york med mamma, vi ska dit nästa år :D Och sen till typ LA eller något annat härligt ställe med mina vänner och fira nyår. Fast det blir väl om några hundra år...
Var är din mobil? - Bredvid mig i sängen
Var har du köpt tröjan du har på dig? - Bikbo
Var handlar du mest? - H&M och Ginatricot helt klart!
Var är din mamma just nu? - I sängen trorligen

HAR
Har du några piercingar? Vart? - Naveln
Har du strulat med en kompis? - Haha, aa tyvärr
Har du provat droger? - Nej aldrig
Har du piercat dig själv någon gång? - Nä, är inte lika dum som en del av mina vänner ;)
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Aa, idiotiskt gjort..
Har du något stort ärr? - Lyckligt vis, nej
Har du blivit jagad av polisen? Ja, fast vi stannade haha
Har du varit kär på riktigt? - Jaa
Har du sagt jag älskar dig till någon?-  Yes
 Har du allt du önskar dig? - Ingen kan få allt man önskar sig, man vill alltid ha mer

HUR
Hur är du i skolan? - Kan va hyffsat stökig men jag gör det jag ska
Hur är du när du festar? - Det ska man egentligen fråga dom jag festar med, men jag tror att jag dansar rätt så mycket och är ganska knasig
Hur många har du haft sex med? - Den frågan tänker jag inte svara på
Hur många har du varit tillsammans med? - Jag har bara haft ett riktigt förhållande
Hur ser du ut? -
Hur svarar du i telefonen? - A det är Moa, så svarar jag nästan alltid
Hur ser folk dig tror du? - Farah tyckte att jag verkade bitchig innan hon lärde känna mig. Men jag är inte alls så utan jag är super snäll! Men det är svårt att säga
Hur var du som person för två år sedan? - Jag var riktigt annorlunda mot hur jag är nu, mammas lilla ängel typ
Hur var du som person för ett år sedan? - Nästan lika som för två år sen tror jag

ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? - Ja det kan jag nog säga att jag är
Är du singel? - Inte riktigt, fast jag är inte helt upptagen heller...
Är du beroende av nikotin? - Nej, tack och lov för det
Är du kort? - Nej det tycker jag inte
Är du snygg? - Det kan man väl inte riktigt avgöra själv
Är du åksjuk? - Bara om det är trångt
Är du helsvensk? - Japp, eller åttondels norsk men jag tycker inte att det räknas
Är du allergisk mot något? -
Är du bra i skolan? -  Hyffsad, jag var bättre när jag var mindre
Är du vidskeplig? - Inte om det betyder det jag tror att det betyder ;)

SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - Det beror på vad jag blev känd för. Inte som Paris Hilton tex, hon är mest känd för en rik pappa, sitt festande och jag tror någon sexvideo
Skulle du kunna vara ihop med en kriminell? - Ja, fast jag skulle inte gilla att han var kriminell och det beror oxå på hur kriminell
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - Har vart det och säger bara BIG MISTAKE!
Skulle du vilja tatuera dig? - Ja, frågan är om jag skulle våga
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Har redan gjort det och skulle vilja skaffa en till :)
Skulle du kunna adoptera? - Ja, från sydamerika
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - Nej
Skulle du kunna vara med i en dokusåpa? - Skulle inte tro det
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Haha, ehm beror på varför jag skulle göra det
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - Kanske det ;)
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - Nej

ÖPPNA DIN KONTAKTLISTA I TELEFONEN
Är du vän med nummer 2? - Ja
Har du pussat nummer 3? - Ja
Hur väl känner du nummer 6? - Så där, har bara träffat honom några gånger
Har du kramat nummer 7? - Tror det
Har du träffat nummer 10? - Aa
Känner du nummer 14? - Ja
Vad tycker du om nummer 15? - Tycker väldigt mycket om honom, ska förövrigt på bio med honom imorgon :)
När träffa du nummer 23 senast? - Några veckor sen tror jag
Hur är nummer 28 som person? - Hon är super skön och helt underbar!
Är nummer 35 söt? - Ja

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0