Inte långt kvar!

Ja då var det sommarlov om två dagar :D Den här veckan har varit riktigt härlig! I måndags gjorde vi pizza och chokladbollar, sen åt vi så klart dom och det var den dagen. I tisdags var det skolgårds dag med hoppborg, sockervadd uppträdanden, hela skolan hade vattenkrig i slutet av dagen och så vidare. Torsdagen och fredagen var det ju lektioner men inget riktigt arbete.

Niorna hade ju sin bal i torsdags och dom var så fina! Jag kommer sakna dom så :( Jag och några andra gick iaf förbi skolan där dom va och när några av killarna skulle åka lite på sin epa så fick jag och Carro åka med :) Det var galet kul att stå på flaket medans de körde som galningar haha ;)







Bilder från i tisdags. På bilden över har vi precis varit med i vattenkriget. Det var skit roligt men jag var absolut genomblöt när jag gick hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0